steelisreal2beeropenenrlgoo

Naosm je nekompromisním strojem pro enduro. Je unikátní spojením vlastností z několika odvětví cyklistiky. Bere si to nejlepší ze sjezdu, kdy je naprosto zásadní absorpce nerovností. Nezaostává do kopce, téměř žádné pohupování a skvělá odezva na šlapání.

ENDuRO BOJZ,
PURE ENDURO
73.000 CZK / 2.990 EUR
VYBER GEOMETRII
27.5
29
mullet
chci vidět tabulky a čísla!
specifikace
rám
crmo a columbus ocel, zadní zdvih 160mm
Doporučený zdvih vidlice
150-170 mm
Tlumič
230x65 mm (zadní zdvih 160 mm) 230x60 mm (zadní zdvih 150 mm)
Pouzdro tlumiče přední
22,2x8 mm
Hlavové složení
semi-integrované ZS44/ZS56
Sedlovka
30,9 mm, vnitřní vedení
Sedlová objímka
34,9 mm
Středové složení
Pressfit 41x92 mm
Převodník
direct mount, max 36z
Úchyt brzdy
PM 180 mm
brzdový kotouč
max 203 mm
Zadní náboj
boost 148x12 mm
Maximální šířka pneu
2,5”
OBJEDNÁVKA

Každý rám je vyroben až na základě objednávky. O jeho průběhu stavby a termínu dokončení budete informováni mailem. Při objednání je nutné uhradit zálohu ve výši 50% ceny.

zahrnuto v ceně

RÁM S PATKOU SRAM UDH, ZADNÍ OSa DT SWISS a náhradní vodítko řetězu.

cena nezahrnuje

Dopravu a tlumič

termín dodání

Doba dodání je přibližně 2-3 měsíce od zaplacení zálohy. O případném zpoždění budete informování. Doba výroby se odvíjí od počtu objednávek.

doprava


Česká Republika - 800 Kč
slovenská republika - 35 eur

Rám je také možné osobně vyzvednout v dílně Zoceli

záruka

Za svými rámy si stojím a chci aby každému rám Zoceli dělal radost pokud možno co nejdéle, proto poskytuji doživotní záruku.
Doživotní záruka platí pro všechny vyráběné a svařované části rámu jako přední a zadní trojúhelník či vahadla.
Omezená záruka 2 roky se vztahuje na lak, zadní osu a spojovací materiál.

více o záruce
VYBER GEOMETRII
M
L
XL
XXL
(DÉLKA V MM, VIDLICE 160MM)
1
REACH
445
465
485
505
2
Seat tube length
380
405
430
455
3
Top tube length
569
589
609
629
4
Wheelbase
1214
1234
1254
1274
5
Seatpost max insert
210
235
260
285
6
Stack
608
7
Chainstay
430
8
Head tube angle
64,5°
9
Seat tube angle
78,4°
10
Head tube length
120
11
BB Drop
10
12
BB Height
345
13
Fork offset
44
14
SHOCK
230x65 - rear travel 158 mm
230x60 - rear travel 148 mm
15
Weight
(without shock and rear axle)
±4100g
M
L
XL
XXL
(DÉLKA V MM, VIDLICE 160MM)
1
REACH
445
465
485
505
2
Seat tube length
380
405
430
455
3
Top tube length
582
602
622
642
4
Wheelbase
1222
1242
1262
1282
5
Seatpost max insert
210
235
260
285
6
Stack
645
7
Chainstay
435
8
Head tube angle
64,5°
9
Seat tube angle
78°
10
Head tube length
120
11
BB Drop
29
12
BB Height
345
13
Fork offset
44
14
SHOCK
230x65 - rear travel 160 mm
230x60 - rear travel 150 mm
15
Weight
(without shock and rear axle)
±4100g
M
L
XL
XXL
(DÉLKA V MM, VIDLICE 160MM)
1
REACH
445
465
485
505
2
Seat tube length
380
405
430
455
3
Top tube length
582
602
622
642
4
Wheelbase
1217
1237
1257
1277
5
Seatpost max insert
210
235
260
285
6
Stack
645
7
Chainstay
430
8
Head tube angle
64,5°
9
Seat tube angle
78,4°
10
Head tube length
120
11
BB Drop
16,5
12
BB Height
345
13
Fork offset
44
14
SHOCK
230x65 - rear travel 158 mm
230x60 - rear travel 148 mm
15
Weight
(without shock and rear axle)
±4100g
nanetrogeom

features

cables

Vnitřním vedení pro sedlovku, řazení i brzdu, o kterém sní každý servisák. Malé nerezové trubičky vždy navedou bowden nebo hadici do správné díry.

frame2

Rám je tvořen dvěma tuhými trojúhelníky spojenými vahadly ze slitiny hliníku EN AW-6060. Koncept zajišťuje vysokou tuhost i odezvu při šlapaní.

Ověřená a kdekoliv dostupná patka Sram UDH

Všechny hlavní čepy odpružení jsou ze slitiny hliníku EN AW-7075 vybavené ocelovou závitovou vložkou V-coil. Už nikdy se nesetkáte se strženým závitem. Všechny použité šrouby jsou nerezové a jsou běžně dostupné u každého dodavatele spojovacího materiálu.

Spodní vahadlo, které je vystaveno největšímu zatížení má zdvojené ložiska. Ložiska mají delší životnost větší tuhost. Rám obsahuje 14 stejných ložisek 6902-2rs. Dvě horní ložiska ve vahadle nahrazují standardní třecí pouzdro v tlumiči. Tohle řešení zajištuje nejlepší možnou citlivost.

chain

Integrované vodítko udrží řetěz, tam kde má být.

beeropenner

Otevři si pivo kdykoliv je potřeba pomocí otvíráku umístěném na rámu. Cheers!

naosm
beeropenenrlgoo

PROGRESIVITA

Vysoká progresivita zajistí optimální využití zdvihu pro danou situaci. Ať už je v bikeparku na DH trati, flowtrailu nebo jen singlu v hrabance. Naosm má velmi citlivý začátek zdvihu a potom velmi rychle tuhne. Žádný skok pro Vás nebude probléM.

Díky křivce, kterou opisuje zadní kolo, pružení minimálně tahá za řetěz a je maximálně nezávislé na zadní brzdě.

možnosti lakování

Prášková barva

čirá prášková barva

Chromování

zakázková barva

(bez příplatku)

NEJODOLNĚJŠÍ POVRCH, KTERÝ MŮŽE BÝT! Jsou k dispozici všechny možné vzhledy jako lesklý, matný, metalický nebo měnící se jako chameleon. Najdi si svoji barvu na Prismatic powders.com

(příplatek 2000 kč)

UMOŽŇUJE vidět TEPELNě ovlivněné místa PŘI SVAŘOVÁNÍ A VŠECHNY PODROBNOSTI RÁMU ZŮSTANU VIDITELNÉ. BOHUŽEL DŘÍVE NEBO RÁM ZAČNE LEHCE POD POVRCHOVOU úpravou LEHCE REZIVĚT - TOM SE NIKDY NEDÁ ZABRÁNIT. TATO LEHKÁ KOROZE NEMÁ VLIV NA PEVNOST RÁMU

(příplatek 5000 Kč)

tvrdá antikorozní vrstva chromu na ocelovém rámu s jedinečný zrcadlovým leskem.

(příplatek)

Pokud chcete mít rám, který opravdu nikdo nemá, je možné udělat vlastní custom vzhled!

vyber si vlastní odstín

paleta ral

Projdi všechny fotky tady nebo na instagramu a inspiruj se. Barvu lze upřesnit také až v průběhu objednávky. Všechny barvy z nabídky prismaticpowders.com jsou k dispozici

K rámům Zoceli se velmi hodí nevýrazné pastelové barvy :)

Upozorňujeme že odstín co vidíte na monitoru nemusí přesně odpovídat realitě.

dostupné práškové barvy tady!
ral

RÁMY