230x60 - rear travel 148 mm
(without shock and rear axle)
230x60 - rear travel 150 mm
(without shock and rear axle)
230x60 - rear travel 148 mm
(without shock and rear axle)
Naosm je nekompromisním strojem pro enduro. Je unikátní spojením vlastností z několika odvětví cyklistiky. Bere si to nejlepší ze sjezdu, kdy je naprosto zásadní absorpce nerovností. Nezaostává do kopce, téměř žádné pohupování a skvělá odezva na šlapání.
Každý rám je vyroben až na základě objednávky. O jeho průběhu stavby a termínu dokončení budete informováni mailem. Při objednání je nutné uhradit zálohu ve výši 50% ceny.
RÁM S PATKOU SRAM UDH, ZADNÍ OSa DT SWISS a náhradní vodítko řetězu.
Dopravu a tlumič
Doba dodání je přibližně 2-3 měsíce od zaplacení zálohy. O případném zpoždění budete informování. Doba výroby se odvíjí od počtu objednávek.
Česká Republika - 800 Kč
slovenská republika - 35 eur
Rám je také možné osobně vyzvednout v dílně Zoceli
Za svými rámy si stojím a chci aby každému rám Zoceli dělal radost pokud možno co nejdéle, proto poskytuji doživotní záruku.
Doživotní záruka platí pro všechny vyráběné a svařované části rámu jako přední a zadní trojúhelník či vahadla.
Omezená záruka 2 roky se vztahuje na lak, zadní osu a spojovací materiál.
Vnitřním vedení pro sedlovku, řazení i brzdu, o kterém sní každý servisák. Malé nerezové trubičky vždy navedou bowden nebo hadici do správné díry.
Rám je tvořen dvěma tuhými trojúhelníky spojenými vahadly ze slitiny hliníku EN AW-6060. Koncept zajišťuje vysokou tuhost i odezvu při šlapaní.
Ověřená a kdekoliv dostupná patka Sram UDH
Všechny hlavní čepy odpružení jsou ze slitiny hliníku EN AW-7075 vybavené ocelovou závitovou vložkou V-coil. Už nikdy se nesetkáte se strženým závitem. Všechny použité šrouby jsou nerezové a jsou běžně dostupné u každého dodavatele spojovacího materiálu.
Spodní vahadlo, které je vystaveno největšímu zatížení má zdvojené ložiska. Ložiska mají delší životnost větší tuhost. Rám obsahuje 14 stejných ložisek 6902-2rs. Dvě horní ložiska ve vahadle nahrazují standardní třecí pouzdro v tlumiči. Tohle řešení zajištuje nejlepší možnou citlivost.
Integrované vodítko udrží řetěz, tam kde má být.
Otevři si pivo kdykoliv je potřeba pomocí otvíráku umístěném na rámu. Cheers!
Vysoká progresivita zajistí optimální využití zdvihu pro danou situaci. Ať už je v bikeparku na DH trati, flowtrailu nebo jen singlu v hrabance. Naosm má velmi citlivý začátek zdvihu a potom velmi rychle tuhne. Žádný skok pro Vás nebude probléM.
Díky křivce, kterou opisuje zadní kolo, pružení minimálně tahá za řetěz a je maximálně nezávislé na zadní brzdě.
Prášková barva
čirá prášková barva
Chromování
mokrá barva
(bez příplatku)
nejodolnější povrchová úprava, která může být. Dostupné barvy dle vzorníku. Povrch lesk, matný, perleťový. Jsou dostupné i některé měnící se barvy “chameleon”.
(příplatek 2000 kč)
rámy Zoceli jsou standartně lakované práškovou barvou. I když s práškovou barvou nedosáhneme takových detailů jako u klasického mokré barvy,je to nejodolnější barva, která se dá použít. Prášková barva je zahrnuta v ceně rámu.
(příplatek 5000 Kč)
tvrdá antikorozní vrstva chromu na ocelovém rámu s jedinečný zrcadlovým leskem.
(příplatek)
rámy Zoceli je možno také nechat zakázkově nalakovat dle svých představ. Cena je individualní podle provedení. Náš lakýrník zvládne téměř vše
Projdi všechny fotky tady nebo na instagramu a inspiruj se. Barvu lze upřesnit také až v průběhu objednávky.
K rámům Zoceli se velmi hodí nevýrazné pastelové barvy :)
Upozorňujeme že odstín co vidíte na monitoru nemusí přesně odpovídat realitě.