(without shock and rear axle)
Trailování s pevňákem ale s pocitem jak na fullu. Pevný rám Zoceli velmi dobře pohlcuje vibrace a dodá ti pocit, že lesem proplouváš jak Aladin na létajícím koberci.
Každý rám je vyroben až na základě objednávky. O jeho průběhu stavby a termínu dokončení budete informováni mailem. Při objednání je nutné uhradit zálohu ve výši 50% ceny.
Ověřená a kdekoliv dostupná patka Sram UDH.
Dopravu a tlumič
Doba dodání je přibližně 2-3 měsíce od zaplacení zálohy. O případném zpoždění budete informování. Doba výroby se odvíjí od počtu objednávek.
Česká Republika - 800 Kč
slovenská republika - 35 eur
Rám je také možné osobně vyzvednout v dílně Zoceli
Za svými rámy si stojím a chci aby každému rám Zoceli dělal radost pokud možno co nejdéle, proto poskytuji doživotní záruku.
Doživotní záruka platí pro všechny vyráběné a svařované části rámu jako přední a zadní trojúhelník či vahadla.
Omezená záruka 2 roky se vztahuje na lak, zadní osu a spojovací materiál.
Vnitřním vedení pro sedlovku, řazení i brzdu, o kterém sní každý servisák. Malé nerezové trubičky vždy navedou bowden nebo hadici do správné díry.
Prohnuté sedlové vzpěry zajistí pohodlí a absorpci vibrací od zadního kola.
Ověřená a kdekoliv dostupná patka Sram UDH.
Nízko umístěná horní trubka ti nebude už nikdy zavazet při nechtěném výstupu z kola.
Prohnuté sedlové vzpěry zajistí pohodlí a absorpci vibrací od zadního kola.
Nízko umístěná horní trubka ti nebude už nikdy zavazet při nechtěném výstupu z kola.
OTEVŘI SI PIVO KDYKOLIV JE POTŘEBA POMOCÍ OTVÍRÁKU UMÍSTĚNÉM NA RÁMU. CHEERS!
VNITŘNÍM VEDENÍ PRO SEDLOVKU, ŘAZENÍ I BRZDU, O KTERÉM SNÍ KAŽDÝ SERVISÁK. MALÉ NEREZOVÉ TRUBIČKY VŽDY NAVEDOU BOWDEN NEBO HADICI DO SPRÁVNÉ DÍRY.
Spodní vahadlo, které je vystaveno největšímu zatížení má zdvojené ložiska. Ložiska mají delší životnost větší tuhost. Rám obsahuje 14 stejných ložisek 6902-2rs. Dvě horní ložiska ve vahadle nahrazují standardní třecí pouzdro v tlumiči. Tohle řešení zajištuje nejlepší možnou citlivost.
ZASE JSI OHNUL PATKU? NEREZOVÁ PATKA ZOCELI TI UŽ NEPRASKNE JAKO TA Z HLINÍKU.
Moderní geometrie s nízko umístěným středem zajistí stabilitu ale i ovladatelnost v zavřených zatáčkách. Optimálně položenou vidlici využiješ především ve strmých úsecích trailu.
Prášková barva
čirá prášková barva
Chromování
mokrá barva
(bez příplatku)
nejodolnější povrchová úprava, která může být. Dostupné barvy dle vzorníku. Povrch lesk, matný, perleťový. Jsou dostupné i některé měnící se barvy “chameleon”.
(příplatek 2000 kč)
vykreslí tepelné ovlivnění svarů a je vidět detailní zpracování rámu. Bohužel dříve nebo později začne rám pod lakem rezivět, tomuto nelze nějak zabránit. Tato mírná povrchová rez nemá vliv na pevnost rámu.
(příplatek 5000 Kč)
tvrdá antikorozní vrstva chromu na ocelovém rámu s jedinečný zrcadlovým leskem.
(příplatek)
rámy Zoceli je možno také nechat zakázkově nalakovat dle svých představ. Cena je individualní podle provedení. Náš lakýrník zvládne téměř vše
Projdi všechny fotky tady nebo na instagramu a inspiruj se. Barvu lze upřesnit také až v průběhu objednávky.
K rámům Zoceli se velmi hodí nevýrazné pastelové barvy :)
Upozorňujeme že odstín co vidíte na monitoru nemusí přesně odpovídat realitě.